27 Mayıs 2015 Çarşamba

HDP VE SELAHATTİN DEMİRTAŞ "CİCİLEŞTİRMENİZİ" BÖLMEK GİBİ OLACAK AMA... Çağdaş BAYRAKTAR




Bir de şöyle anlatalım:
Ben 20 sene daha erken doğsaydım, Yüksek Öğrenimimden sonra gideceğim askere çok önceden gitmiş olabilirdim.

Askere bahsettiğim yıl kadar daha erken gitme şansım olsaydı, pusuya düşürülüp şehit edilen askerlerden birisi olabilirdim.

[ Hani HDP ve uzantısı PKK, çok "etik" ve "stratejik" oldukları için, savaş açtıkları ülkenin üst düzey yetkililerini değil de halkın çocuğu olan erleri, öğretmenleri öncelikli hedef yaparlar. ]

Ve o sırada Selahattin Demirtaş dağda olabilirdi. Çünkü dağa çıkamama olayını tesadüfen diye niteleyip, şunları dememiş miydi kendisi:
“Dağa gitme konusunda çok bocaladım. Gitmemem de tamamen tesadüf. Tam gidecektim ki bizi dağa götürecek kuryeler yakalandığı için gidemedim. Hangi dağa gideceğimi, kime emanet edileceğimi de bilmiyordum. Bir yerlere emaneten gidecektim. Bir gün babamın dükkânına bakarken iki polis geldi. Yakalanan kuryelerin üzerinden ismim çıkmış. Beni dağda zannettikleri için babama ne zaman gittiğimi sormaya gelmişler" [1]

[ Gerçi o da sorun değil, sonuçta Selahattin Demirtaş'ın abisi Nurettin Demirtaş'ın dağda olduğunu bizzat APO'nun abisi Osman Öcalan söylemedi mi? ]
[2]

Yani;
şu an benim askerken dağda Selahattin Demirtaş tarafından saldırıya uğramamış, vurulmamış, şehit edilmemiş olmam, sadece şans ve "tesadüf".
Fakat herkes bu kadar şanslı değildi.
Selahattin Demirtaş'ın -başta abisi olmak üzere- türevleri, tesadüfleri aştı, dağa çıktı ve onbinlerce kişiyi katletti.

HDP'yi ve Selahattin Demirtaş'ı cicileştirmenizi böldüm, kusura bakmayın.

Ha yine oy verecekseniz verin.
Ama teröriste oy verdiğinizi bilerek oy verin.
Çocuğunuzun potansiyel katiline oy verdiğinizi bilerek oy verin.

Çağdaş BAYRAKTAR
27 Mayıs 2015

DİPÇE
[1] http://www.haberturk.com/gundem/haber/1040409-demirtasin-bilinmeyenleri
[2] http://www.samanyoluhaber.com/gundem/Selahattin-Demirtasin-kardesi-daga-mi-cikti/950851/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder